Kızlar 2 gündür cok hastayım midemi üsütmüsum. Ne yesek istifar ediyordum dün le bugün bi istifar etmedim ama sütüm o kadar az ki anlatamam göğüslerin avuç kadar kaldı bebegime yetemedigimi düşünüyorum zaten süt konusunda sıkıntı çekiyordum şimdi yok denecek kadar az geliyor hiç birşey yiyemiyorum azar azar yemeye çalışıyorum biraz zorlayın direk istifar hissi geliyor ne yapacağım ben o kadar yoruldumki ayriyeten ishaldende çekiyorum patates kahveyle limon nane limon ne varsa yedim ama duzelmiyor neolur dua ardından bebegim 23 günlük ve bana aç gibi baktimi icim gidiyor 2 yaşında bir kizim var oda ilgime muhtaç ne yapacağım şaşırdım kaldim yardım edecek kimsem yok bayram mi bilmiyorum bile 😢😢 neolur duanizda benide eksik etmeyin