Yasmink Kızlar öncelikle iyi bayramlar hepimize🌸bebeğim 3 ay 20 günlük sadece memeyle besleniyor 2 gündür kakasını yapmıyor normal bir durum mu daha önce hiç başıma gelmedi neden böyle oldu anlamadım
Cnnsmy Yasmink benim kızımın 13 gün yapmadığı bile oldu o dönemde bir sürü doktor gezdim ve artık emin oldum sadece anne sütü alan bebeklerde 2 haftaya kadar normalmiş alanında çok iyi doktorlara gittim2Si genel cerrah 2 si gastroenrolog 2 çocuk doktoru ve internetten site site araştırdım çünkğ düşün 1 ayda sadece 3 kere yaptığı oldu o yüzden panil yapma ben yaptım ve ilaç kullandım şimdi o yüzden kızım sık sık kabız oluyor kakasını tutuyor yok poposuna dokun yok zeytin yapıyla ovala yok fitil falan filan keşke hiç birini yapmasaydım doğal sürece izin verseydim diyorum şimdi ama kendi beslenmenize özen gösterin kefir ve armut yeyin bol bol
Zeynepsevgi Yasmink doymuyor olabilir sütünüzde azalma vardır belki ama 10 güne kadar normal benim kızımda 5.5 aylık 3 günde bir yapıyor bende telaş etmiştim o zamanlar ama düzene giriyor 1 çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin
RundownMom Yasmink bir bebek kakasını 7 günde bir kere de yapabilir, bir günde 7 kere de demişti doktorumuz. 10 güne kadar normal kabul ediliyor kaka yapmaması. Eğer çocukta aşırı huzursuzluk, ağlama durumu yok ise
Yasmink Niloy ağlamıyo da öyle sık sık emziriyorum da yediklerime pek dikkat etmiyorum ama birşey olmamıştı şimdiye kadar
Yasmink Niloy çok çiş yapıyor hep çişli bezleri bi çay kaşığı zeytinyağı vereim ama yine mi versem acaba
Yasmink Cnnsmy hımm çok teşekkür ederim sütüm yetmese ağlar dimi akıyor sütüm de sabaha doğru emzirmedimmi acaba sütümün kalitesi mi düştü ben de şaşırdım hergün düzenli yapardı
Cnnsmy Yasmink valla aç bebek yıkıyor ortalığı ağlama krizine giriyor başıma geldiğinden biliyorum yetiyordur tabiki içiniz rahat olsun çişli bezi günde 4 yada 5 defa alıyorsanız yetiyordur
Zeynepsevgi Yasmink ver bir çay kaşığı daha ama telaş etme bugün yapmazsa yarın yapar huzursuz değilse ağlamıyorsa sorun etme artık kaka sıklığı degisicek normal
Yasmink Zeynepsevgi hım tmm gayet rahat huzursuzluğu yok ta ben yapmıyor diye tedirgin oldum bundan sonra nasıl olacak kaka yani her gün yapmayacak mı
Zeynepsevgi Yasmink yanı her bebek kendine özgüdür ama benim kızım 3 günde bir yapıyor oda yapmadığı günlerin acısını çıkararak bizde 3.5 ayda başladık 2 günde 3 günde yapmaya
Yasmink Cnnsmy evet 4 5 defa hep çişli bez 2 gündür kaka yok önceden ne güzel hergün kaka yapardı bebeğimin karnı tok eminim hiç öyle ağlaması yok niye böyle oldu gıcık oldum🙄
Zeynepmert Benimde 77 günlük oğlum bir haftadir iki kez yaptı ama sonra yapmadığı günlerin acısını çıkarır gibi fazla fazla yaptı 😂 zeytinyağı verin çay kasigiyla endişe etmeyin