haticenurela Merhaba bebeğim 5 günlük yaklaşık 3 saattir uyuyor normal mi sarılık falan olmaz dimi biraz önce uyandırıp emzirdim tekrar uyuyor
Yusufali06 haticenurela biraz da sarılık uyku yapıyor o uüzden acıkınca uyanır diyr beklemeyin en fazla 2 saatte Bi emzirin bugünlerde.
ayseyilmaz6161 haticenurela canım o kadar uyutma sarılık da uyku yapar. Saat başı kaldır emzir. Sakın gece gündüz uyutma.
Kevseryldz haticenurela 2-3 saat bekletmeyin her saat başı az az bile olsa emzirin sürekli. Hatta yerinizde olsam günlük bir defa mama takviyesi yapardım. Meme reddi olmaması adına enjektörlü ya da göğüs ucu uyumlu biberonla verebilirsiniz 30 cc kadar
Kevseryldz haticenurela en az 10 dk en fazla 40 dk olarak emzirebilirsin. Ama senin bebek uyuduğu için ben olsam saat başı 20 dk emzirirdim sanırım
serpil1 haticenurela normal canım yeni doğan bebek en fazla 45 dk uyanık kalabilir oda alt değişimi üstünü değiştirme gibi hata uyanır emer uyumaya devam eder
Heyecandorukta haticenurela cok uyumasi normal ilk zamanlar sarilik olmamasi icin hep siz uyandirip besleyeceksiniz. Ben mama da vermistim sarilik olmadan atlattik. Siz mutlaka saat basi uyandirip emzirin.