ebruKarn_ 3 aylık bebeğim var ve regl olmaya başladım emziriyorum aynı zamanda bu sütümün kesileceği anlamına mı geliyor acabaa😕
Tubafadime ebruKarn_ canim 2 güne düzelir merak etme benimde oyle oluyordu. Her ay günü geldimi azalma oluyor.
Cigdem-19 Benimde bebegim meme reddi yapiyor 1 ay 20 günlük olduk 4 5 gunur emmek istemiyor ağlıyor gogsumunalmiyor . Bazen biberon veriyorum onu emerken çekip göğsümü veriyorum oxaman biraz emiyor ama geri bırakıyor ağlıyor hep 😔