Yetişkin insanlarız, anne olmuşuz. Kendi doğurduklarımız bizim sorumluluğumuzda. Karar da uygulama da bize ait. Ben anlamıyorum kendi cocugu hakkında söz sahibi olamayanlar var 🤷🏻 Sizi ciddiye almaları için yeterince ciddi olmalısınız. Taviz tavizi doğurur. Benim çocuğumla ilgili benden izin almadan kimse herhangi bir şey yapamaz nokta. Büyüğe saygı başka cahilden korunmak başka. Ben yaptım bi şey olmadı, biz böyle buyuduklerle yetişen nesil çok sağlıklıymış gibi Allah’a emanet çocuk büyütenleri cidden anlamıyorum. Sene 2021 son 30 yılda ani bebek ölümleri ciddi oranda azaldı. Demek ki doğru giden şeyler var. Bilime bu kadar karşı olmak neden? Postla ilgili değil ama okuduğum yorumlar karşısında dehşete düşüyorum. Bilinclenmekten bu kadar korkmayın. Linç için beklerim efendim…