Glcn61 Kızlar ben 4 gün önce sezeryan oldum ve kanamam dün kesildi artık olmuyor bu durumu yaşayan var mı yada bir fikri olan
ilkgozagrimm Glcn61 bazılarında olmayabiliyormuş ama kanama olması lazım içerideki pis kanın akması için doktorunuza sorun isterseniz
Haydinn Glcn61 canım benimde ilk iki gün geldi sonra bi kaç gün hiç gelmedi 20 gün oldu doğum yapalı günde çok az damla lekelenme gibi oluyor bazı günler leke bile gelmiyor
Elvinmeva Glcn61 benm ilk hamileliğimde öyle oldu doktorum içeriyi iyice temizlemiş o yüzden az olmuş ara ara geldi sonrasında