Pamuguummm Öncelikle herkese iyi bayramlar. 15 gün önce normal doğum ile oğlumu kucağıma aldım. Doğum sırasında epizyotomi uyguladı doktor. Bu dikişler ne kadar sürede iyileşiyor acaba benim agrım azalacağına 4 gündür artmış durumda 😔
Busegokce Pamuguummm Hiç farkında bile olmazsınız kendiliğinden kaybolur gider. Henüz erken ve iyileşirken de acıma yapar ek olarak kaşıntı hissiyatı da. Hayırlı olsun🤍
Buseasel8 Pamuguummm 15.nci gün dikişlerim düştü sana tavsiyem dikişlerini her lavabodan sonra yıka ve kurula sonra baticon sür. Ağrıların da geçiyor yavaş yavaş hemde dikişlerin hemen kuruyor
hunilimomm Pamuguummm 12 günde düştü dikişlerim agri sizi bir ay kadar sürdü aniden kalkınca felan oluyordu agrim temizliğinizi çok güzel yapın kuru tutun
Pamuguummm Buseasel8 dediklerinizi bende doğumdan beri yapıyorum 15. gundeyiz ama düşmeye dair hiçbir belirti yok
_Nehirim_ Pamuguummm iyi bayramlar canım 🥰 benimde öyleydi çok ağrıyordu 🙄yarın 1 ay olucak daha yeni yeni geçiyor ama dikişler düştü mü bilmem bazen üstüne çok oturunca agrıyır sonra yok 🤗sabredin ve her lavabodan sonra kurulayın ben afedersiniz büyük tuvaletimi yapınca yıkadım sizdeyıkayun su iyi geliyor bide zeytin yağı deneyin ben sürüyorum faydasını gördüm 🥰
Pamuguummm _Nehirim_ bende her lavabodan sonra yıkıyorum kurulayıp pansumanı yapıyorum sanirim cilt tipine göre de iyileşme süresi değişiyor sabretmekten başka çare yok anlaşılan 😊 cevremde 1 haftada iyileşmesi lazım vs diyenler olunca terslik var diye korkmuştum ama burda yazanlar biraz rahatlattı beni
Bellatrixxx Pamuguummm dogumunuz hayırlı olsun. Benim de agrim gittikçe artmıştı. Normal zamanda da ped beni tahriş ederdi bunu unutup ped takmistim. Sanırım yine tahriş etti çünkü acım geçeceğine artıyordu. Aklıma gelince pedi çıkarıp depend kullanmaya devam ettim ve çok ama çok rahatladım. Sonrada gittikçe iyileşti zaten. Belki acinizin artması benimki gibi bır nedene bağlıdır. Geçmiş olsun.
Pamuguummm Bellatrixxx teşekkür ederim. Bende ped kullanmayı bıraktım rahatsız ettiği için. Zaten çok kanamam da yok günlük ped idare ediyor rahatsız da etmiyor bilmiyorum neden agrım arttı 🙄
islimkry Pamuguummm bende 9 gün önce doğum yaptım. Oturamıyorum yürüyemiyorum canım çok yanıyor 😣 batikon kullanıyordum ama fayda etmedi bugün farkettim dikişlerim bayağ iltihaplanmış. Fito krem kullanmaya başladım ama işe yaramıyor 😕 acile gitsem mi diye düşünüyorum artık
Pamuguummm islimkry eğer iltihaplanma varsa kesinlikle acile gidin. Kremi doktorunuz mu yazdi. Ben bugün dayanamayıp acile gittim ağrı olacak vs ağrı kesici kullan denildi. Agri kesici kullandigim hald3 bu sekilde cok agrim oluyor