selambensid oğlum 10 aylık 4. Ayından beri süt ve süt ürünleri tüketmiyorum. Tabi onada veremiyorum. Çünkü ilk teşhis mukuslu kanlı kakaydı. Paketli gıdalarda içerik okuyarak alışveriş yaptım. İçinde süt, yogurt, peynir altı suyu olmayan ürünler tükettim. Doktorun oneriri ile arada pismiş beynir ile kaçamak yapıyorum tabi kaka takipli. Eğer tekrarlarsa kesiyorum tüketmeyi. 1 yaşından sonra geçtiğini söylüyor doktorumuz. Sizde arada mamayı kesip bı takip yapin. Mamanızın içeriğini okuyun. Ben hiç mama kullanmadım.ama mastit olduğum dönem evolvia’nın süt alerjisi için olan mamasını almıştım. Birde bu tarz mama için doktor rapor çıkartıyormuş. Dilerim sizinde en kısa sürede duzelir