Mrs_Mert Zynpsare ay ben hiç bu açıdan bakmadım ama 4 gün gecikmem var. Aşı olalı ne kadar zaman oldu?
Lsyg Zynpsare Bende ya ilk dozumu oldum tam adetimin son günüydü şuan tekrar adet olmam lazım 3 gün gecikti 😥
Zynpsare Mrs_Mert 4 gün oldu aşı olalı 3 gün gecikti benim de ama içimi korku saldı bebeğim daha küçük çünkü
Dilaylaa Gecikti üstüne ikinci doz oldum ama hala regl olmadım . Hamile değilim . 🤷 Aşıdan önce düzenliydi. Baya bu sorunu yaşayan varmış bu arada .
Dilaylaa Mrs_Mert İki ay oluyor 8 tane test yaptım yok yani zaten korunuyoruz ama ne olur ne olmaz diye . Sonra da adet söktürücü aldım kullaniyorum daha bitmedi ama hala olmadım . Mahvetti beni adet olamamak . Sagligim için diyip katlaniyorum .🙄🙄
Mrs_Mert Dilaylaa ya sizin baya olmuş 2 ay az bi süre değil. Ne kadar korunsanız da korkmakta haklısınız 🙄
Mrs_Mert Zynpsare bende öyle bi ihtimal de yok aslında 🙄 ama korkuyoruz işte. Benim neredeyse 1 ay oldu aşı olalı
Dilaylaa Mrs_Mert Değil 2 yaşında ama ben tek çocuk taraftarıyım bir bebeği daha kaldiramam sanırım kızım çok zordu çünkü . Şuan da iki yaş sendromu yasiyoruz hemde öyle böyle değil. 😅😅