Kızlar 58 gun oldu hala az az kanamam oluyor. Normal mi? Bu durumu yaşayan var mı?
Musam belki adet oluşmuş olabilirsiniz
Evet gayet normal keşke benimde olsa 40 cıktı bidaha gelmedi gelmesi çok güzel için temizlenir
Zunra hmm. Bende kırkından sonra biter diye biliyordum korkuyordum
Musam yok canım korkma herkezin bir değil deva edende var 1 sebe olmayanda var
Cileklipuding bunu nasıl anlarım