8 günlük bebeğim var doğduktan 5 gün sonra mama takviyesi yaptık sezeryan olduğum için sütüm çok yetmiyordu mama yedikten sonra kaka yaptı evet ama dünden beri kakasını yapmıyor bugün de dahil ne yapabilirim ki acaba bu durum normal mi daha fazla uzun sürer mi ?