Soe Merhaba hamileliğimde 12 kg aldım. 28 günlük bebeğim var ve sadece 3-4 kg fazlam kaldı ama göbeğe baksanız 3-4 kgdan fazlası var gibi. Normalde zayıf bir insandım ve sadece göbeğe kilo almıştım şimdi yaklaşık 4 aylık hamileyken ki göbeğim var :( çok rahatsız oluyorum ama spor yapmak için erken diyet de yapılmaz emzirilirken. Siz nasıl kurtuldunuz?
Doga0202 Soe daha çok yeni dogum yapmissiniz, kafanizi ona takip kendinizi uzmeyin zamanla inecektir. Ben dogum yaptiktan sonra insanlar doğum ne zaman, az kalmis herhalde diye soruyorlardi😑 sarkmayi engellemek icin korse takabilirsiniz.
Zlm Soe valla benim kızım 72 günlük ama benimde göbeğim var mekik çekiyorum ama hemen etki etmiyo tabi 😄😄
Cicek_Gokce46 Soe 5 ay 20 günlük oğlum var benimde duruyor sezaryen göbeğim korse takmanızı tavsiye ederim en azından biraz toparlıyor
Anakralice48 39 günlüğüm bende benimde var bide bişey sormak istiyorum kaç gün lohusa kanaması yaşadınız
Soe Doga0202 evet aslında insanlar bu hale getiriyor bizi bana da göbeğin hala duruyor dedikleri için rahatsız oluyorum :(
Taze1mom Dstan bana yapıştı kaldı oğlum 1 yaşında bende 8. Ayımda regli oldum ama göbek öylece duruyor 😩
Vildan2334 Soe ben 30 kg aldim hamileliğimde bebegim 4 bucuk aylik oldu yavastan spor yapıyorum kilo olarak sadece göbeğim problem benim icin sezaryenden 1 hafta sonra korse takmaya basladim onun faydasi cok oldu simdi de regl zamanlarinda korse takmaya devam ediyorum maalesef gobegim var ama rahatsiz edecek kadar cok degil korse kullanmaya başlayabilirsiniz ama egzersiz icin cok erken..
Zlm Soe bilmem ben bı sorun yaşamadım kendimi çok zorlamiyorum ama zaten 25yada 30 tane yapıp bırakıyorum sonra birkaç başka hareket o kadar
balcicegin_annesi Soe çok erken daha ben açmak 16 ayda 12 kilo verdim ve 10 kilo kaldı ama görünen o ki harbim 5 aylık hala bu sporla gider acele etmeyin emzirin büyütün boşverin kiloyu bu u kafaya takarak çocuğumu ilkinde 1 sene bile emziremedim zayıfladım ama emmedi artık ama şuan yapmıyorum 2 yaşa gelene dek hala emiyor 😀