kızlar şuan izindeyim eylülün sonunda işe başlayacağım. ben işteyken sütümü vermek için sağım yapıcam ve buzluğa atıcam. sizce ne zaman başlamalıyım ve sütümü sağmaya başlayınca bebeğime sütüm yeter mi yetmez mi bilmiyorum. bi arkadaşım bu zamana kadar sağmalıydın eğer sağarsan şuan süt bebeğine yetmez deyip aklımı karıştırdı. bu konuda hiç bişey bilmiyorum fikir verebilecek anneler varsa çok sevinirim 🙏🏻🙂