Dn123 MerveAlaca67 5 sene kadar önce orda çalışıyordum fiyatlar hakkında bilgim yok ama 150 civaridir muayene ücreti. Arayın size soylerler
Akasyaa Cengiz Bey var iki çocuğum için de ona gidiyoruz. Aşırı tavsiyemdir. Çok ilgili bir doktor. Muayene 150 lira
Girlpower Yelizbsds ne konuda memnun kaldınız acaba ben de o doktora gidiyorum ama pek ısınamadım sanki 😂
Dn123 Yelizbsds emseyin birdaha yanından geçmeyeceğimi bilmesem götürürdüm. Orda dogum yaptım birsaha Allah düşürmesin
[silindi] Yelizbsds bazı doktorlar mamaya başla hemen diyor. Yani ben meme reddi için gidicem ama oda dermi mamaya başla diye
Yelizbsds [silindi] hayır kesinlikle öyle bir şey demez inanın çok memnun kalacaksınız benim devamlı doktorum iki çocuğumunda
Yelizbsds Girlpower çocuğumu ben söylemeden herşeyi söylüyor biliyor verdiği ilaçlar hep bitkisel hiç fuzuli bir şey yapmaz işinde çok başarılı çok ilgili