Kızlar ben ne zaman adet olduğumu unuttum telefonum bozulmuştu uygulama felan giremedim yazamadım . Bu ay bekliyorum ama geçen ay doğumdan sonra ilk adetimi gördüm normalde 7 gunden az surmezdi 3 gün oldu ve bende adet duzensizligi olur . Acaba doğumdan 4 ay geçti düzensizlik böyle devam edermi yoksa test yapıyım mi ?