Herkese iyi bayramlar diyemiyorum çünkü gözümün önünde eriyen bir anne ve bir bebek var Arelin annesi gözü yaşlı yine Arelin kaldığı hastane de yer yok deyip anneyi göndermişler düşünebiliyorsmusn ne olur Happy Kids ailesi
oöarak arele kampanya yapalım Arelin durumu krtik Herkes arele birer harçlık verebilir eğer Happy kids ailesi kabul ederse ne olur bir kampanya başlatalım iban mevcut yollayabiliriz Bu mübarek günde arele gözü yaşlı annesine destek olalım ne olur 🙏🏻AREL YAŞASIN ♥️🌎