Dün sabah kahvaltıda havuç yedim sonradan baktım kabızlık ve gaz yapıyomuş gece başlayan gaz sancılarıyla beraber bebegim kakasını yapamıyor karnı taş gibi oldu nerdeyse hiç emmek istemiyor agliyor uyumak istiyor yapmadığımız sey kalmadı bende sindirim kolaylastirici seyler yedim ama fayda etmedi bile. Ne iyi gelir yenidoğan kabızlığına birde sarılıgı var az emerek daha çok artıcak diye korkuyorum