Birbebekkkbircicek yani siz sütü/mamayı verip, bir de gazı alın. Baktınız uyumuyorsa uykusu da olmayabilir ama aglıyorsa takviye yaparsınız. Bende suan meme mama gidiyorum 2bucuk 3 saatte sağıyorum; 60cc cıkıyor belki bazen daha az cıkıyor bile. ama yetmiyor 45 cc de aptamil veriyorum. İlk baş hiç mama vermeden emzik verdim ; süt yeterlidir diye. Ancak onu emerek efor sarfetti içtiği anne sütünün enerjisini de ahrcadk cocugum bos yere 😅Bir aylıgız, büyüme patlaması mı yaşıyor napıyor bilemedim