Ugggg Yok hayır canım bazı doktorlar takviye zaten diyor bazıları gerek varsa diyor .Sağlık ocağı verdi işte bize Sonra çocuk doktoruna gittim dedim böyle böyle tahlil felan yapılmadı kullansın takviye zaten dedi bi sorun teşkil etmez dedi yani .İştahı açıldığı için veriyorum ben açıkçası şuan iyi oldu o yönden 😇