Gwçen bi vıdeo gördüm, cocuk elınde tabletle meşgulken babası meyve suyu paketını kesıp ıcıne ılacı yerlestırmıstı. Cocuk farkında olmadan pipetle içti ilacı. Ne kadar dogru ya da etkılı olur bilemedim şimdi. Aaa tablet degılmıs içine yerşestrıdı dıye gordum sanıyorum cok yaşlandım çok 🤣🤪nasıl bı kafam varsa tv izliyor sanırım link de bu umarım acılır