Kızlar dün akşam bı arkadaşla görüştük onun kızı artık iki yaşına girecek ve çok gazlı bı bebeği varmış bu çayı kullandik çok rahatldir hemde sütüm arttı falan dedi. Bende trendyoldan baktım şimdi 1500 kişi yorum yapmış hepside çok güzel gaz çıkarıyor demiş nadir bı kaç kişi fayda etmedi demiş bende alıp deniycem o yüzden. Sizde bı yorumlara ordan bakın isterseniz