Anakralice48 Yok canım olmaz. Benimde kürtaj sonrası 40 gün sürmüştü kanamam. Bebeğin gelişimi durmuştu kanamam vardı durmuyordu kürtaj olmuştum. Kanama uzun sürünce doktora gittim parça kalmamış dedi. Sen doğumdan sonra kontrol için doktora gittin mi ? Normal doğum olduysa bazen normal doğumdan sonra içerde parça kalabiliyor doktor rahim durumuna bakar