Guzel anneler 3 aylık bebeğinizi dışarı çıkarırken sadece zibinla mı çıkarıyor sunuz yoksa zıbın arti ince alt üst giydiriyormusunuz bide akşam 3 aylık bebeği yıkıyor musunuz saat 9 10 gibi ben hep gündüz yıkıyorum da akşam hasta olur diye korkuyorum bu arada İstanbul da yaşıyorum herkese iyi bayramlar bu arada güzel anneler