Dnzzzz ek gıda yemesi, mama ya da anne sütü almasında bir sorun yoksa ben 2 yaşına kadar vermeyi düşünmüyorum. Ben aylarca süt ürünleri diyeti yaptım diyetimi açtım aradan bir ay geçti, peynir yoğurt dışında pek bir şey yememistim. Sütlaç yedim ölüyordum neredeyse. Laktoz intoleransı oluştu uzun süre tüketmediğim için. Şimdi geçti ama sütün insanı böyle etkilediğini gördükten sonra o kadar da aceleci olmamaya karar verdim. Ki zaten ek gıda sürecinde de hiçbir şey için acele etmedim, daha büyük sorunlar yaşamamak için temkinli olmak lazım