Merhaba arkadaşlar 8.10 aylik kızım var ve kilo alması 6. Ayda durdu geçen gün doktora götürdüm tahlilleri falan iyiydi ama 7 kilo şuan yani kızım yaklaşık 2 buçuk aydır sadece 200 gr almış iştahı hiç yok ne yaparsam iki üç kaşık yiyip bırakıyor yemiyor bir türlü lütfen yardımcı olun bu durumda olanlar var mı Yada varmıydı kızım birsey yemedikce kahroluyorum bu durum beni üzüyor yardımcı olursanız çok sevinirim 😑🙏