Bebeğim 3 ay 10 günlük doğum kilosu 3250 şuan 5600 gr olmuş boyu 63 cm doktor kontrolüne bayramdan dolayı gidemedik ama sanki kilo alımı az gibi ne yapmam lazım mama içmiyor sadece anne sütü ek olarak mama da vermek istedim ama ne yaptıysam almıyo acaba 4.ayda kaşık mamasına mı geçsem bilgilendirseniz nasıl sevinirim