Bebeğinizi ne sıklıkta emsiryosunuz bebegim hiç emmek istemiyor çok çok açılırsa emer 2 3 saatte oda 5 dk emee bırakır hep zorla emzirmeye çalışıyorum bu çocuk nasıl doyuyor aksamaa kadr hiç bisy yemedigim halde sütüm dolu oluyor önceden sütüm aksama kadr kalmazdı gogsum hep bosalirdi sürekli biseyler içip yerdim bu çocuk nasıl doyuyor ya anlamıyorum sizlerde nasıl sizinkiler de böyle mi bizim bide red oldu biberon yüzünden ondanda olabilir mi diye düşünüyorum 2 ay oldu hala geçmedi biberon verince çok güzel içiyor memede durmuyor hiç azcik emip bırakıyor