Kızlar Allah eltimden razı olsun ben yeni doğum yaptım soğuğa girmeyim diye dün kızımın bebek arabasını sağolsun yıkadı foşur foşur ama sanırım tam durulanmamis biraz detarjan lekesi kalmış ıslak mendille falan sildim geçmedi bu lekeleri nasıl geciricem ben