Mmomm Kızlar çok kuru biryerde yaşıyorum normalde şimdi deniz kenarına ailemin yanına geldim çok sıcak ve nemli 3-4 gündür adam akıllı ne yiyor ne formül mama içiyor 60cc zar zor içiyor normal mı bu ne yapmam lazım? 7 aylığız bu arada
Egeanul Mmomm bizimkide 7 aylık yememesi normal hava çok sıcak benimkide yemiyor tüm gün aç kalıyo resmen zorla kaktırmaya çakışıyorum olmuyor. Ne zaman isterse o zaman vermeyw başladım bende
614408eoa Mmomm suan yemn ediyorm biz büykler de agzmza bisey koyamıyorz kızm da aynı yemiyor naapsn su ice ice yermi kalıyor yemege hic ısrat etme kndinide bu yüzden hırpalama bi kac güne insallah toparlanır yer güzelce
Esragndgdu Bizde 7 aylığız hiç bişey yediremiyorum ne versem tükürüyor sadece anne sütü içiyor ama bizim de çişli bezimiz azaldı,sıcaktan mı doyamadığı için mi bilemedim🤦♀️
Mmomm Esragndgdu bizimki meme de emmeyi bıraktı, formül mama ile besliyorum onu da adam akıllı içmiyor delireceğim
Zafsim0801 4 aylık bebeğim var benimde son 1 haftadır su vermeye başladım çoğunlukla emziriyorum bazen gün de 1 biberon mama veriyorum oda doymadogi da şu verdiğimde direk rahatliyo kaka yaoiyo nedendir kizlar
81meftun nazatamina yürüyor çok şükür. Kan idrar değerlerinde hiç bir problem çıkmadı şu an 10 kilo. 1 yaş 15 günlük ama hala ve hala yemek yemiyor çok çaresiz kaldm