benkullanici07 Dilara2107 benimde oglum 38 gunlukken 4 gun yapmadı doktora götürdüm 10 gün ypmamasi normal dedi. Karnina bakti sert ve siskin degil kabiz olmamis dedi. Ben mama veriyordum ama. 4. Günun sonunda yaptı. Probiyotik kullanabilirsiniz bagirsak duzenleyici
Syr Dilara2107 anne sütü alıyorsa sadece 10 güne kadar Bİle normal diyen doktor var. Bizim iki ay aşısından sonra yapmadı götürdük doktora normal dedi. Yine de poposundan ilaç şıktı öyle yaptı. Sonra da biogaia yazdı bağırsak düzenleyiciymiş. Onu verince düzenli yapıyor gibi günlük .
Sofyatomasatlas Dilara2107 benim bebeğim normal olarak haftada 1 kaka yapıyor. Sadece anne sütü alıyor, hiç fitil vs vermedim bazen 10 günde 1 yaptığı da oldu. Karnı yumuşaksa, huzurluysa ve kakası yaptığında sıvıysa çok normal bir durum.
Dilara2107 benkullanici07 Ben anne sütü veriyorum 6 gün oldu makattan ilaç vererek boşaltık bi kaç kere
Syr Dilara2107 biogaia ilaç değil.gaz için kullanılan bir damla. Bağırsak düzenleyici probiyotikmiş. Gün de 5 damla veriliyor. Doktor onaylı alabilirsiniz. Ama her bebeğe iyi gelmeyebilir tabi ki
Syr Dilara2107 peki onu verince kaka yapmıyor mu. Benşm bebeğimde öyle bir etki yaptı. Akşam verince ertesi gün gün içinde baya kaka yapıyor.
Sofyatomasatlas Dilara2107 gaz damlaları kakasını etkilemiyormuş zaten. Doktora sormuştum ilgisi yok demişti.