Seda19 Kızlar malum havalar sıcak kızım 5 aylık isilik oldu kullandığınız bir krem var mı? Birde molfiks kullanıyorum bel kısmı da terlettiği için daha çok isilik olmuş :( bu yaz aylarında kullanabileceğimiz ince temiz bir bez var mı 😵💫
Begooo Seda19 primanın günlük rahatlık bezleri var çok ince onu deneyebilirsiniz isilik olan yere de coresatin pembe krem var iyi gelmişti bize
Miranannesi11 Seda19 DERMATOP krem isiliğe pişiğe çok iyi geliyor bize doktor yazmıştı tek kullanımda azaltıyor sabah akşam kullanılıyor geçince bırakıyorum ben
Seda19 Begooo köye gideceğiz bizde hazırlanıyoruz internetten baktım yorumlarda falan memnunlar tam yaz icin diyorlar, peki suan market olarak nerden bulabiliriz 😑
Begooo Seda19 valla nerde yaşadığınızı bilemiyorum ama migrosta kesin vardır. Diğer zincir marketleri bilmiyorum sanırım oralarda yok