simgesell Kızlar merhaba 47 günlük bebeğim var gündüz emmesi daha kısa 10 dakika emdiği oluyor bu normal mi doyuyor mu acaba bazen saat başı bazen iki saatte bir uyanır
g-k-s0212 simgesell normal normal. Siz her iki memeyi de emzirmeyi deneyin . O istemezse zorlamayın. Uykuya geçişte ya da uykuluyken emzik gibi daha uzun emerler çoğu bebek öyledir