Kizlar iyi bayramlar. Cok post actim bu aralar bu konuyla alakali ama bisey sormam lazim. 4 . Gundeyiz, ilk 2 gun zaten neyin ne oldugunu anlamadan her tarafa cis yapti. Dun ve bugun ise cok az cis yapiyor. Sanirim tutuyor tutuyor tutuyor ve son anda cisi gelince anne cis geldi diyor ve yapiveriyor. Ben bu isi nasil cozerim, normal midir? Gunde 3 kere cis yapmasi normal midir? Tutuyo biliyorum pipisini tutuyor cunku. Oturtuyorum yapmiyor kalktiktan 10 dk sonra şııırrr. Kaka da problem yok, gece de cis yapmiyor. Sabah uyaninca tuvalete goturuyorum yapmiyor bi saat sonra altina. Ne yapmam lazim. Bi yol gosterin tecrubeli annelr