Meryem30 benim oğlum da 22 aylık o da enfeksiyon kaptı sudan sanırım. Yeşil kaka yapıyordu ishal şeklinde. Acile götürdüm Reflor diye bir probiyotik verdi. Toz şeklinde oluyor yarısını suya karıştırıp içirdim. Geçirdi çok şükür. Probiyotik veriyorlar genelde bebeklere. Onun dışında muz, şeftali, patates yedir dedi doktor bunları da yedirebilirsiniz. Çok geçmiş olsun.