nazlieylul Bende ikinci gebeligimi öğrendiğimde ayni senin gibi şoka girmistim 😃 olaylar ayni aslinda aylar farkli 😃 7.5 aylikken hamile kaldim. Aralarinda 1.5 yaş bile yok. Oglum vardi kizim oldu. Rabbim sanada her iki duyguyu tattirsin inşallah. Şimdi benimde ikizlerim var diyorum 😃