Benim oğlum da küçükken yüz üstü düşmüştü yataktan. Ama bebekler biraz elastik olduğundan sanırım kafasına çok büyük darbe almadığı sürece sıkıntı yaşayan görmedim. Çünkü oğlum olmadan iki yeğenim de çok kez düşmüştü yataktan. Endişe ediyor insan hatta kendini suçluyor ama Allahın izni ile bir şey olmaz çok üzmeyin kendinizi 😊