HaticeClk Veriyormusunuz 1 aylık bebeğime rezene çayı demledim 1 çay kaşığı verdim gaz için sizler verip de faydasını gördünüz mü
Egeanul HaticeClk ben 3-4 aylıkken verdim 1 çay kaşığı. 1 aylıkken verilmesi doğrumu bilmşyorum midesi daha ne ki bebeğin
Minikuzu HaticeClk 25 günden itibaren devamlı anason ve rezene kaynatıp verdim çokta etkisini gördüm gazı çok varsa 5 6 çay kaşığı bile veriyordum
Kadifemsii HaticeClk ben vermedim gerek olmadı hiç ama doktorumuz 1 çay kaşığı verilebilir demişti çok sık olmayacak ama
Yusuf44 Ben verdim 40 gunlukken çok faydasını gördüm halen veriyorum ilaç yerine doğal şeyler daha iyi bence
defnemilam HaticeClk rezene cayi cok zararli direkt bebege vermen cok yanlis ben emziririrken cok ictim cok pismanim bebegimde kakada kan olmaya basladi hicbir doktor tavsiye etmiyor. gazi bitirirken baska seylere sebep olma.
mandalina_kokulum HaticeClk Ben 2.aydan sonra ara ara verdim iyi geliyordu gazını alıp rahatlatıp uyutuyordu ama her bebek farklı tabi bence daha küçük siz için sütünüzden onda geçsin