Merhaba kizlar🌸 oglum 2 ay 8 gunluk. Anne karninda hep sag tarafina yatmis, dunyaya geldiginden beri sirt ustu yatiriyorum hep kafasini sag tarafina ceviriyor ve bu yuzden kafasi cok yamuk. Yan yatirmayi denedim ama gazli bir bebek hemen uyaniyor sevmiyor yan yatmayi. Neyapacagimi bilmiyorum😞 cocuk doktoru sirt ustu yatir sol tarafini kesfetmesini sagla ve destekle o sekilde duzelir dedi ama bilemiyorum duzelirmi. Tavsiyeleriniz nedir? Gercekten duzelirmi🥲 duzelmezse baya kotu bide erkek cocugu.