Mete112 2 ay 10 günlük bebeğim var ve aşırı sıcak bir memleketteyiz biz yetişkinler zor dayanıyoruz yavrular perişan☹️ Anne sütü alıyor bebeğim kaynamış su içir diyorlar sizce vermeliymiyim kafam çok karışık bilgisi olan var mı
NurSema01 Mete112 bende adanadayım 5 aylıkken doktor öncelik emzirmek olsun emmek istemezse su ver demişti
Minikbirsincap Mete112 ver canım ver. Ben verdim. Benim kızımda yazın doğmuştu doktorum ver mutlaka demişti
Cicek_Gokce46 Mete112 çay kaşığıyla kaynatıp soğuttunuz sudan verin hergün içsin yazık biz yetişkinler zor dayanıyoruz onlar nasıl dayansın
Rbulgen Mete112 vallahi canım herkesin kendi kararı ama bence verilmeli çokta terliyo zaten hava aşırı sıcak ve nemli ben mama ve meme veriyorum mamada suyla yapılıyor zaten aradaki fark ne aynı şey yani 1 buçuk ayından beri veriyorum sadece emzirsem bile yine verirdim
Coyness2020 Mete112 suyu kaynatmayin mineralleri ölüyor doğrudan verin tabi çok sıcak heryer suyun kime zararı olmuş ki sknti yapmayın👍😊🌸
irem09 Coyness2020 normalde anne sütü tüketen br bebekse mineraller tolere ediliyor mama içnde durum böyledr. Fakat paket dahi olsa kaynatıp verilmeli 5 dk. Cunku enfeksiyona çok açıklar bebekler. En az 1 yasına kadar bu böyle zorunda kalmadıkça.
Mommysharkdoodoodoodoo Mete112 ver emzirdikten sonra 1 çay kaşığı bile diriltir bebeği bakmayın sadece anne sütü diyenlere. Sadece ılık süt içerek yaşadığını düşünsene ölürsün 2 günde susuzluktan
Coyness2020 irem09 ben böyle okumuştum . Sizin dediğinizde doğru olabilir tabi. Kendi kızımda hiç kaynatmadim okdr alışmasını istemedim .👍
[silindi] Mete112 2 aylıktan itibaren veriyorum yaza girdik çünkü. Çok fazla terliyorlar. Batmanda yaşıyoruz biz de
Dilara8228 Mete112 Ben diyarbakirda yaşıyorum ve veriyorum çok sıcak çünkü benim bebegimde 2 ay 10 günlük
Bebegimm1 Mete112 ver ne olucak sudan ben kişın dogum yaptim verdim bu havada surekli su veriyorum su hayattır biz dayanamiyorz susuzluga bebek napsın her seyi anlarim da bebeklere su verilmesi benm gozumde masum olan