Kızlar 14. Günüm yarın itibariyle doluyor. Tat koku hersey yerine geldi zaten hafif geçirdim. Hes te 14. Günden itibaren test verip negatif çıkarsanız karantinanız erken sonlanacaktır aksi takdirde 27sinde bitecektir yazıyor. Bu gece gidip test vermek istesem yaparlar mı ? Ümraniye devlet hastanesinde yaptıracağım. Ailece karantinaya girdik bi tek bende vardı yarın da kurban işimiz vardı memlekette ona yetişmek istiyorum 3-4 saatte cıkıyor sonuç eğer yaparlarsa. Covid sonrası test vermek isteyip yaştıran var mı