14 aylık kızım çok yabani ve dışarı çıktığında hep ağlıyor. Gözyaşlarıyla yüzü kızarana nefesi durana kadar. Herkes bize bakıyor. Asla susmuyor. Market, avm, cafe, tanımadığı insanlar hepsine ağlıyor. Eve mi kapanacağız biz. İnsanlardan kaçıyor. Sadece bizi istiyor. Alıştırmaya çalışsam da nafile. Çok stres oluyorum ve çok üzülüyorum. Ayn ıdurumda olup sonradan düzelen var mı. Çok özeniyorum bi yerlere onu da götürmeyi ama olmuyor. Alıştırın demeyin cünkü denedim. Sonuç yargılayan bakışlar ve mutsuz ağlayan bir bebek.