Aselduru88 Kafama çok taktım daha çok küçük diye mi ellerinden tutup yürüttük çayırda bacakları içe içe çarpık birbirine giriyor
RundownMom Daha çok küçük normal. Benim kızım da çarpık yürüyordu. Ben de takmıştım kafaya ama doktora götürdük normal dedi. Şimdi 18 aylık düzelmeye başladı. Daha az çarpık yürüyor. 3 yaşa kadar falan normal kabul ediliyormuş sanırım