Merhaba güzel anneler,herkese öncelikle iyi bayramlar 🥰
Bebeğim 3 ay 20 günlük. Düzeltilmiş ise 2 ay 20 günlük. Son 1 haftadır ben düz koyuyorum o yüzüstü dönüyor ve yüzüstü uyumak istiyor hep. Ancak yüzüstü dönünce kolunu kurtaramadigi için zorlanıyor. Bunu nasıl aşabiliriz? Kolunu kendisinin kurtarmasını nasıl sağlayabiliriz?