Ada_buyuksoy Anneler merhaba. Benim kızım 1 yaşında. Uyurken yan tarafina dönerek uyuyo ve bi kolu altta kaldığı icin morariyo . Ne yapmaliyim? ayni durumu yasayanlar var mi müdahale gerektirecek bi durum var mi? İnternette pek alakalı bilgi bulamadim
Bulutbey Ada_buyuksoy oğlum genelde yüz üstü ve yan olarak uyur. Hiç kolunda sıkıntı olmadı yan yattığında. Hatta Şu anda da uyudu yan yatıyor.
YoldasYilmaz Ada_buyuksoy kızımda hep yan ve yuz üstü uyuyor.kolu altta kalınca rahatsiz olunca çıkarıyor kendi ama kizim 7 buçuk aylik
YoldasYilmaz Ada_buyuksoy ilk aylar o çıkaramadığı icin ben cikariyordum yoksa tabiki ister istemez morarir. Kac aylik bebeginiz