MinikTospa merhabalar benim bebeğiminde uzayan sarılığı oldu 18 lerde falanda değerleri ast alt değeri yüksek çıktı hiç mama vermedim sadece ve sadece anne sütü verdim sadece 1 hafta 0.5 miligram anne sütüne ilave ettiğimiz limunaletten diye bir ilaç kullandırdı doktorumuz,çocuk metabolizma bölümünde kontrol altına alındık sonrasında da gastroentolojide Ast ve Alt değeri yüksek olduğu süre boyunca.En iyi ilaç anne sütü emzirebildiğiniz kadar emzirin bebeğinizi.Almadığı zamanlarda kaşıkla verdim bebeğime sizde bi Ast ve Alt değerine baktırın derim.Çok geçmiş olsun biran önce bebişiniz sağlığına kavuşur inşallah canınızı sıkmayın bebişinizde etkilenmesin🙋♀️