MinnakKuzucuk Oncelile herkese iyi bayramlar… sezeryan Doğum yaptım yaklaşık 5 ay oldu ilk defa dün oldum ve ben ilk defa bu kadar çok kanama yaşıyorum acaba sizlerde nasil oldu bu durum
Sahinftma MinnakKuzucuk evet benimde öyle olmuştu hatta depend kullanmıştım birkaç ay sürdü çok yoğun kanamam olmuştu kan tahlili verdim ama normal çıkmıştı
hirosima MinnakKuzucuk bende doğumdan sonra ilk defa dün oldum kolumu kaldıramıyorum halsizlikten ölüyorum resmen 12 aylık bebeğim. Hayatımda hiç böyle kanama görmedim en son bebeğin bezini koydum o derceki çok ilaç içsemde kesilse kanama diye düşünmüyo değilim🤢
Papatyamsi MinnakKuzucuk bende 3 buçuk aydır doğum yaptım sezeryanla daha da adet olmadım icimi rahatlattin ya niye olmuyorum acaba diyordumm☺
Sahinftma hirosima bende depend kullandım doğum için almıştım ordan artanlardan , sık sık duş biraz kesiyor sanki hemde rahatlatıyor
MinnakKuzucuk hirosima bende parol içtim belki biraz azaltır diye ama hiç fayda etmedi halsizlik bende de var vücut o kadar kan kaybedince
hirosima MinnakKuzucuk beni bugün kayınvalidem gördü korktu sapsarı olmuşsun dedi o dereceyim inan😬 zaten kasızlık vardı ilaç kullanıyodum olan kanda gitti
halamidagakaldirmislar Benimde 3. Günüm o kadar az geliyor ki, hep duyuyordum ilk adet çok yoğun olur diye bende mi problem var acaba diye düşünmüyor değilim 🙂
hirosima halamidagakaldirmislar boşver olmasın lazım değil kolumu kaldıramıyorum halsizlikten ruh gibiyim 🧟♀️ 12 ay + 9ayda hamilelik derken olan kan gitti 😂