VetNur Cansimge şimdi nasılsınız bebegini nasıl. Bende şimdi ögrendim delta oldugumu. Bebegime bakıcak kimsede yok
Cansimge VetNur biz atlatık iyiyiz emzirdim çift maske ile ilaç kulanmadım ama baya ağır atlatık aşı olmadığı için