Merhaba iyi bayramlar :)
benim kızımda ilk dişini çıkardı 1 hafta önce 2ci çıkıyo şimdi patlatlamak üzere. Calpol varsa 1 çay kaşığı verin çünkü gerçekten ağrısı oluyo o baya hafifletiyo ben verdim hiç bi zararı olmadı. Bide eğer emzik kullanıyosa 1 birini buzlukta dondurup verin diş kaşıyıcılarıda öyle yapın. Eğer baya beyaz görünüyosa 2 güne patlatıyo. Ben sabah bı kalktım çıkarmıştı. Şimdide 2ci diş huzursuzluğu var bugün yarın çıkar diye düşünüyorum :) inşallah çok acı çekmeden çıkarır kuzunuz ☺️