Sedonay Bebeğimin ayak parmağı bu şekilde doğdu benim sorum böyle olan varmı yürümesinde bi engel olurmu ilerde çok endişeliyim https://resmim.net/i/B5Zli
Yasemin38 Sedonay bir sıkıntı olmaz canım yürümesiyle ilgili ama yinede erken teşhiş için bir doktora gösterip fikir al bence
Sedonay Yasemin38 yani kaç tane doktora gittim hiç biri sorun olur yürümesinde demedi ben düzelir diye düşünmüştüm ama düzelmedi
Omom Sedonay sizi endişelendiren bir parmağının diğerlerine göre daha uzun olması dimi yanlış anlamadım ?
dios_gokta Sedonay kızımın badem ayak parmağı boyleydı büyüdükçe düzeldi ben dr gosterdım bas parmak degıl sıkıntı olmaz demıstı şuan ilk dogdugu gibi degıl.
Yasemin38 Sedonay yürümede sıkıntı olmaz canım. Ortapedi doktorundan fikir al istersen içinde sıkıntı kalmaması için . Yoksa yürümesinde sorun yaratmaz
Sedonay Omom yok hayır o parmağı diyer ğarmağının altına giriyor yamulmuş şekilde uzun olması hafif yamulmuş olması bunlar endişelendiriyor yürğmesinde bi problem olurmu diye
Omom Sedonay bir sorun olacağını sanmıyorum ama içiniz rahat etmiyorsa ortopedi doktoruna gösterebilirsiniz
F-Betul Sedonay Yanlış yönlendirmek istemem ama ben sorun görmedim. Muhtemelen daha küçük ama içim rahat Ersin derseniz ortopedi doktoruna gösterin.