Aydanzeyd Kizlar 13 aylik ogluma meyve suyu vermek istiyorum ama evde nasol olur bilmiyorum. Siz nasil kullaniyorsunuz? Yapiyorsunuz
Mys01-01 Aydanzeyd meyveleri az suya at cnm iyice pişir elinle ezilecek kıvama gelsin süzgeçten süz içir elinle ez ama meyveleri süzgeçte yada robota cek sulandır kendı tadı ıle ver ek şeker koyma
Smrenes Shaker aldım ben uygun fiyatlı bir elmayı soyuyorum azıcık da su basıyorum düğmeye mis gibi meyve suyu hem de posasıyla 😍 aynı şekilde armut suyu,şeftali, kayısı, muzlu süt de yapabiliyorum.. Ve ayran da feci güzel oluyor 😍
Smrenes Aydanzeyd ben de cvs shake blender var 140 tlye almıştım baya işimi görüyor trendyoldan bakabilirsiniz domates çorbası için falan da domatesleri çok güzel çekiyor baya kullanışlı tek sıkıntı biraz ses yapıyor ama o da idare ediliyor bir şekilde..
Mys01-01 Aydanzeyd benım büyük cok severdi bu bebegım 2,5 aylık bınada yapıcam her meyveyı yapardım ben